Нео і Триніті повертаються: вийшов перший трейлер четвертої частини «Матриці»

Студія Warner Bros. опублікувала перший трейлер четвертої частини «Матриці» з підзаголовком «Воскресіння». Вперше його показали ще на презентації CinemaCon від 24 серпня в Лас—Вегасі, а тепер можуть переглянути усі охочі.

У трейлері нам показують Нео (Кіану Рівз), Трініті (Керрі-Енн Мосс) і Ніла Патріка Харріса, який грає роль терапевта Нео.

Відео починається з того, що Нео запитує у псизотерапевта: «Я божевільний?». «Ми не використовуємо тут це слово», — відповідає персонаж Харріса. Про Матрицю головний герой, схоже, забув.

Пізніше Нео зустрічається з жінкою, вітається з нею, але не може її згадати — це Триніті (Керрі-Енн Мосс). Зрештою Нео бачить молодого Морфеуса, якого грає Ях’я Абдул-Матін ІІ. Той дає героєві червону пігулку, після чого Нео починає бачити фейковість Матриці й набуває надздібностей.

Трейлер — суцільна ностальгія для фанатів франшизи: там є чорні кішки, бійки в слоумо та стрілянина в коридорах, а ще — кулі, які Нео зупиняє в повітрі.

Також у відео з’являється білий кролик — тепер не лише у вигляді татуювання, а й однойменної пісні Jefferson Airplane.

А 7 вересня студія Warner Bros. опублікувала тизер трейлера четвертого фільму культової франшизи «Матриця». На офіційному сайті розмістили близько 180 тисяч тизерів (уривків зі стрічки), які в рандомний спосіб генерували відео.

Четверта частина «Матриці» з підзаголовком «Воскресіння» має вийти у прокат 21 грудня 2021 року.

Про знімання четвертої частини франшизи стало відомо ще в серпні 2019 року. На відміну від перших трьох «Матриць», у режисерському кріслі тепер сидить лише одна з сестер Вачовськи — Лана. Дещо змінився і акторський склад.

Спершу «Матриця-4» мала вийти в травні 2021 року, але через пандемію коронавірусу строки відтермінували до квітня 2022-го. А потім — перенесли на грудень 2021 року.

«Матриця» розповідає про кіберпанк-майбутнє, в якому владу над світом захопив штучний інтелект, а люди звелися до рівня функції. Франшиза стала популярною і через актуальність своєї теми, і через застосування низки нових технологічних прийомів під час знімкування (як-от ефект «мертвої кулі», який Warner Bros. потім запатентував).

Три фільми: «Матриця», «Матриця: Перезавантаження» та «Матриця: Революція» — зібрали в прокаті загалом понад 1,6 мільярда доларів. Франшиза також збагатили поп-культуру новими символами (зокрема синьою і червоною пігулками) і була занесена до національного реєстру фільмів США.