Стримінговий сервіс Netflix планує витратити близько 17,3 мільярда мільярдів доларів на контент у 2020 році.

Про це передає Variety з посиланням на прогнози аналітичної компанії BMO Capital Markets.

Зазначається, що у 2019 році компанія витратила 15,3 мільярда доларів на контент. Очікується, що до 2028 року витрати Netflix зростуть до 26 мільярдів доларів.

Експерти вважають, що більшість коштів Netflix витратить на виробництво оригінальних шоу.

Наразі витрати Netflix на створення оригінального контенту більші, ніж у конкурентів. Так, у 2020 році Disney планує витратити близько мільярду доларів для власних шоу на Disney+, а WarnerMedia вкладе в контент для НВО Мах не більше, ніж 2 мільярди доларів у 2020 році.

Нагадаємо, Netflix, Hulu, Disney+, Amazon Prime та інші стрімінгові сервіси за рік втратили 9,1 мільярда доларів через те, що деякі користувачі обмінюються паролями.

Поділитись:
spilnokosht desktopspilnokosht mobile