Німеччина змушена давати прибуткові контракти на транспортування своєї військової техніки українським та російським авіакомпаніям, бо не має власних великих військово-транспортних літаків.

Німеччина змушена давати прибуткові контракти на транспортування своєї військової техніки українським та російським авіакомпаніям, бо не має власних великих військово-транспортних літаків.

Про це повідомляє Deutsche Welle.

Видання відзначає, що спільний договір з російською компанією «Волга-Дніпро» та українським підприємством «Авіалінії Антонова», термін дії якого спливає наприкінці 2016 року, доведеться поновити.

Літак Ан-124-100 «Руслан» може доправити вантаж вагою 120 тонн на відстань понад 4800 кілометрів.

Згідно з новою угодою, укладеною між десятьма партнерами, зокрема, Німеччиною, Францією, Польщею та Норвегією, літаки Антонова здійснять 1600 літних годин у 2017 році, з яких 1080 — для німецьких військових.

Видання зазначає, що українська компанія вимагає набагато більше грошей у Німеччини, ніж російська.

«Авіалінії Антонова» просять 37 509 євро за годину польоту, «Волга-Дніпро» — 23 341 євро за годину польоту.

Поділитись: