«Опоблок», Ляшко і Тернопільська ОДА стали головними замовниками «джинси» у 2017 році — ІМІ

Основні замовники у 2017 році «джинси» у засобах масової інформації стали «Опозиційний блок», «Радикальна партія» і Тернопільська облдержадміністрація.

Основні замовники у 2017 році «джинси» у засобах масової інформації стали «Опозиційний блок», «Радикальна партія» і Тернопільська облдержадміністрація.

Про це повідомила керівниця аналітичного відділу Інституту масової інформації Олена Голуб.

«Основними замовниками «джинси» у 2017 році стали Опозиційний блок – 20 відсотків, Радикальна партія – 12 відсотків, Тернопільська ОДА – 11 відсотків, Житомирська ОДА – 8 відсотків, Віктор Медведчук – 7 відсотків», – сказала вона.

За словами експертски, цей рік у плані замовлених матеріалів був «стабільно напружений. В принципі стрибків особливих не було».

Так, в Інтернет-ЗМІ значно переважала політична «джинса» над комерційною – 86 % політичної  і лише 14 % комерційної. Натомість у друкованих ЗМІ це 50 на 50.

Стосовно друкованих ЗМІ великий вплив має медіа-власник. Як приклад вона навела газету «Сьогодні», де немає жодного випуску без реклами штаба Ріната Ахметова. А сайт «Обозреватель» переважно висвітлює Олега Ляшка і «Опозиційний блок».

Агентство УНІАН висвітлює матеріали, «які виглядають дивними для центральної інформаційної агенції. Наприклад, Барна поїхав у районний центр Тернопільської області». На думку Голуб, це не зовсім всеукраїнська новина.

Також вона зазначила, що Віктор Медведчук постійно з’являється на сайті «Кореспондент». Партія «Відродження» фігурує на УНІАН і на «Обозревателі».

Переважна більшість ЗМІ висвітлює неетично події в країні.

«Лакмусовим папірцем стала аварія у Харкові. З 10 Інтернет-ЗМІ лише три не назвали Зайцеву у перший день винуватицею. Це –  Укрінформ, Ліга і 112 канал. Всі інші назвали винною. Тобто, презумпції невинуватості в українських ЗМІ практично не існує», – зауважила Голуб.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В інтернеті жінки присутні лише у 13% новин — дослідження ІМІ