Організатори кампанії #StopHateForProfit («Стоп ненависті заради прибутку»), яка закликає бойкотувати рекламування у Facebook через його недостатню боротьбу з мовою ненависті, планують зробити акцію глобальнішою.

Про це Reuters заявив Джим Стеєр — виконавчий директор організації Common Sense Media, долученої до кампанії #StopHateForProfit.

Зокрема, із закликом припинити купувати рекламу у Facebook організатори звернуться до компаній у Європі. Крім того, вони попросять європейських регуляторів звернути більш пильну увагу на Facebook.

«Наступний рубіж — глобальний тиск», — додав Стеєр.

Наразі майже 20 світових компаній бойкотують рекламу Facebook через те, що соцмережа недостатньо бореться з підбурюванням до расизму, ненависті та з поширенням дезінформації. А понад 160 компаній загалом зобов’язалися це зробити.

Акції Facebook 26 червня впали найбільше за три останні місяці — на 8,3%, або 56 млрд доларів — після того, як Unilever відмовився вкладати гроші у рекламу у Facebook у цьому році. В Unilever пояснили, що розміщення реклами у Faebook наразі «не дасть нічого цінного суспільству».

Кампанію #StopHateforProfit розпочали минулого тижня. Тоді активісти закликали великі корпорації призупинити власну рекламу у Facebook через те, що компанія недостатньо бореться з расизмом, ненавистю і дезінформацією напередодні майбутніх президентських виборів.

Раніше Марк Цукерберг оголосив про перегляд політики компанії в умовах майбутніх виборів президента США. Тепер Facebook почне маркувати пости, які не відповідають правилам соціальної мережі.

Поділитись: