Під час карантину попит на смартфони та побутову техніку впав на 30% — бізнес асоціація
За даними «Європейської бізнес—асоціації», попит на побутову техніку та смартфони під час карантину скоротився на 30%, однак товарів для догляду за тілом почали купувати більше.
Про це повідомив голова ради директорів компанії «Алло» Дмитро Деревицький під час онлайн-дискусії «Європейської бізнес-асоціації».
За його словами, наразі зростає частка онлайн-покупок товарів у мережі магазинів. Наразі вона складає 56% (проти 40% до карантину). На карантин компанія закрила 80% своїх магазинів.
«Впав попит на смартфони, побутову техніку, приблизно на 30%. Однак, підвищився на товари, якими можна користуватись вдома (фен, машинки для бриття), спортивні тренажери для дому», — повідомляють у «ЄБА».
Очікується, що після завершення карантину в Україні зросте попит на товари для підтримки здорового способу життя.
Напередодні Кабінет міністрів продовжить карантин в Україні щонайменше до 11 травня.
«Водночас у нас є чіткий план виходу з карантину. Він складається з 5 етапів. Стартову точку цього плану ми називаємо «День К», тобто день кінця карантину. Для його початку є дві умови. По-перше, якщо протягом 10 днів відсоток виявлених випадків захворювання у країні не змінюється або коливається в межах 5%. По-друге, лікарні заповнені пацієнтами з COVID-19 менш ніж на 50%», — наголосив прем'єр-міністр України Денис Шмигаль.
- Поділитися: