УКРАЇНА

Підвищення тарифу на доставку друкованих ЗМІ обумовлене собівартістю – гендиректор «Укрпошти»

12 березня, 2017 20:16
УКРАЇНА/Підвищення тарифу на доставку друкованих ЗМІ обумовлене собівартістю – гендиректор «Укрпошти»
Зберегти
Вигляд
За словами гендиректора «Укрпошти» Ігоря Смілянського, 70% суми, з якої складається собівартість, йде на зарплати працівниками, ще 10% – на розвиток інфраструктури.

Підвищення з 1 липня тарифів «Укрпошти» на доставку друкованої продукції ЗМІ пов’язане із підвищенням мінімальної зарплати в країні, а також із тим, що «Укрпошта» як держпідприємство не має права призначати тарифи, нижчі за собівартість.

Про це в ефірі Громадського розповів генеральний директор держпідприємства «Укрпошта» Ігор Смілянський.

«Ми встановили рентабельність по доставці 1%. Тобто, навіть з новими тарифами ми працюємо в нуль. Більше того, заробітні плати повисили з 1 січня. Але ще півроку я вожу вже з новими витратами, по старим тарифам», – сказав він.

За словами Смілянського, 70% суми, з якої складається собівартість, йде на зарплати працівниками, ще 10% – на розвиток інфраструктури.

«Я розумію видавців, але є собівартість. Якщо вона не така, яка вас влаштовує, то, будь ласка, йдіть до Верховної Ради, до уряду. Якщо ви отримаєте якість субсидії – я знижу тарифи. Але працювати нижче за собівартість – заборонено законом», – зауважив генеральний директор.

Раніше Смілянський в інтерв'ю Громадському сказав, що «Укрпошта» повинна стати прибутковою, щоб вижити. 

Підписуйтесь на наш канал в Telegram

Пов`язані новини