Підвищення тарифу на доставку друкованих ЗМІ обумовлене собівартістю – гендиректор «Укрпошти»
За словами гендиректора «Укрпошти» Ігоря Смілянського, 70% суми, з якої складається собівартість, йде на зарплати працівниками, ще 10% – на розвиток інфраструктури.
Підвищення з 1 липня тарифів «Укрпошти» на доставку друкованої продукції ЗМІ пов’язане із підвищенням мінімальної зарплати в країні, а також із тим, що «Укрпошта» як держпідприємство не має права призначати тарифи, нижчі за собівартість.
Про це в ефірі Громадського розповів генеральний директор держпідприємства «Укрпошта» Ігор Смілянський.
«Ми встановили рентабельність по доставці 1%. Тобто, навіть з новими тарифами ми працюємо в нуль. Більше того, заробітні плати повисили з 1 січня. Але ще півроку я вожу вже з новими витратами, по старим тарифам», – сказав він.
За словами Смілянського, 70% суми, з якої складається собівартість, йде на зарплати працівниками, ще 10% – на розвиток інфраструктури.
«Я розумію видавців, але є собівартість. Якщо вона не така, яка вас влаштовує, то, будь ласка, йдіть до Верховної Ради, до уряду. Якщо ви отримаєте якість субсидії – я знижу тарифи. Але працювати нижче за собівартість – заборонено законом», – зауважив генеральний директор.
Раніше Смілянський в інтерв'ю Громадському сказав, що «Укрпошта» повинна стати прибутковою, щоб вижити.
Підписуйтесь на наш канал в Telegram
- Поділитися: