Планові роботи на ділянці метро «Почайна» — «Тараса Шевченка» проведуть через просідання тунелю — КМДА

Планові роботи на ділянці київського метро між станціями «Почайна» і «Тараса Шевченка» проведуть через просідання тунелю по висоті.

Про це заявив перший заступник голови Київської міської державної адміністрації Микола Поворозник в інтерв'ю «Економічній правді».

За його словами, повністю рух поїздів на час ремонту закривати не будуть: «Розглядаються варіанти "човникового руху" одним тунелем, поки другий ремонтуватимуть, але там точно лінія метрополітену буде працювати».

Поворозник зазначив, що інтервали між потягами будуть довші, а «Київпастранс» робитиме додаткові маршрути наземного транспорту, щоб задовольнити попит.

Очільник столичного метро Віктор Брагінський в інтервʼю Obozrevatel зазначав, що тунель між двома станціями, побудований у 1980-х роках, був експериментальним і має «певні особливості»: «Цей тунель змінює габарити: тобто стає дещо еліпсоїдної форми. Але жодної небезпеки для пасажирів немає».

В інтервʼю «В гостях у Гордона» Брагінський зазначив, що наразі точно невідомо, коли саме тунель закриють і скільки триватиме ремонт ділянки. Проте запевняє, що це не буде раптово.

«Там усе буде в плановому порядку. Для нас зараз першочергово — це відремонтувати той тунель, який розташований між "Либідською" та "Деміївською", і запустити повноцінний рух на цій ділянці», — сказав Брагінський.

Планується, що роботи між «Либідською» та «Деміївською» завершать до червня чи початку липня. А далі почнеться ремонт іншої ділянки — між станціями метро «Почайна» і «Тараса Шевченка». Брагінський запевнив, що одночасно ремонти на двох ділянках не проводитимуть.