Кабінет міністрів України затвердив порядок скарги громадян за неякісно надані комунальні послуги, а також порядок їх задоволення. Документ набуде чинності 1 травня 2019 року.

Зазначається, що споживачі комунальних послуг отримають право вимагати провести перевірку якості комунальних послуг, яку здійснюватиме спеціальна група при Міністерстві регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ.

«Це стосуватиметься перевірок якості послуг з постачання теплової енергії, гарячої води, централізованого водопостачання і водовідведення, вивезення побутових відходів, управління багатоквартирним будинком», — повідомив міністр регіонального розвитку Геннадій Зубко.

Раніше повідомлялось, що комунальники Києва повернули мешканцям столиці 4,2 мільйони гривень за неякісно надані комунальні послуги.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ Гроші замість субсидій: як це працюватиме

Поділитись: