Популярність Starbucks впала через обіцянку компанії наймати біженців

Після того, як керівництво Starbucks пообіцяло найняти 10 тис біженців, послідовники Дональда Трампа оголосили компанії бойкот, що призвело до падіння популярності закладу.

Популярність мережі кафе Starbucks впала на 2/3 через обіцянку її керівництва наймати біженців, як відповідь на указ президента США Дональда Трампа про заборону на в’їзд громадянам з 7 мусульманських країн. Про це пише Reuters.

Після того, як виконавчий директор Starbucks Говард Шульц пообіцяв найняти 10 тис біженців протягом 5 років у країнах, де представлені їхні заклади, послідовники нового президента США оголосили компанії бойкот.

З 29 січня вони розпочали поширення відповідних закликів у найбільших соціальних мережах.

Шульц оголосив у листі до своїх підлеглих, що «американську мрію» поставили під питання, а цивілізованість та права людини, які вважають чимось звичним, перебувають під ударом.

Маркетингова компанія YouGov, що відслідковує настрої споживачів стосовно компаній та їх бажання користуватись їхніми послугами, зазначила, що й обіцянка Starbucks, і бойкот одночасно знижують популярність мережі.

Рівень популярності Starbucks впав на 2/3 між 29 січня та 13 лютого, і досі не підвищився. Наразі позиція компанії впала з 12 балів до 4. Всього може бути від 100 до -100 балів. 0 в цьому рейтингу означає рівність позитивних і негативних відгуків.

«Споживче сприйняття впало майже одразу. Це означає, що заява мала негативний вплив на Starbucks, і це означає, що продажі можуть падати протягом найближчого часу», — прокоментував виконавчий директор YouGov Тед Марзіллі наслідки обіцянки Starbucks про наймання біженців.

Цікаво, що бойкотувальники мережі кафе Starbucks закликали підтримати її головного конкурента — Dunkin' Donuts. Представники обох компаній відмовились від коментарів.

Раніше повідомлялося, що українка Анна Буччіареллі (Шинлова) створила новорічний дизайн чашок Starbucks, використавши елементи петриківського розпису.

Підписуйтесь на наш канал в Telegram