Порошенко витратив більшу частину передвиборчого фонду на рекламу на ТБ та зовнішніх носіях
Чинний президент Петро Порошенко витратив на свою виборчу кампанію 584,5 мільйонів гривень.
Про це повідомляє рух ЧЕСНО за результатами аналізу остаточного фінансового звіту Порошенка за витрати в першому турі виборів.
Найбільше коштів у першому турі Порошенко витратив на телерекламу — 329 мільйонів гривень (56% від усіх витрат). Зокрема, він замовляв рекламу на телеканалах «Україна» — 96,4 мільйона, ІНТЕР — 47 мільйонів, СТБ — 31,8 мільйона, Прямий — 21,8 мільйона.
Другою значною статтею видатків була зовнішня реклама кандидата. У першому турі вона обійшлася Порошенку у 58,2 мільйона гривень.
До компаній, які отримали найбільше коштів із виборчого фонду Порошенка, відносять фірми, які виготовляють друковані агітаційні матеріали: ТОВ Інтерконтиненталь-Україна (отримала 44,5 мільйони) та ТОВ ГК «Статус Інвест Інжиніринг (31,8 мільйона).
Також 2,2 мільйона гривень кандидат перерахував НСК «Олімпійський» — за проведення дебатів 14 та 19 квітня.
У 2018 році Порошенко задекларував отримання близько мільярда гривень дивідендів.
Водночас лише офіційні витрати Порошенка на виборчу кампанію до кінця першого туру склали понад 800 мільйонів гривень. Адже, за інформацією, вказаною в декларації, Порошенко витратив 122 мільйони на рекламу ще у 2018 році.
- Поділитися: