ENRU

Представник «Роскосмосу» назвав запуск Falcon Heavy «рекламним ходом» Tesla

Представник корпорації «Роскосмос» Ігор Буренков заявив, що запуск Falcon Heavy — це рекламна кампанія перед зборами акціонерів Tesla.

Виконавчий директор з комунікацій звернув увагу на фінансові показники компанії, яка відзвітувала про збитки на $620 млн за підсумками третього кварталу, передає РБК.

«Ну, скоро ж збори чергові, значить, треба поправляти справи, справи-то погані у Tesla, це всі знають», – сказав представник.

Він також назвав запуск найпотужнішої у світі ракети-носія «дуже хорошим трюком».

 «Є компанії приватні, які займаються дуже добре бізнесом, зацікавлені в залученні додаткових інвестицій в свій бізнес. Природно, вони різні для цього влаштовують промоакції. Якщо ви помітили, цей запуск супроводжувався не порожньою якоюсь там болванкою або якимсь там навантаженням, яке в принципі було б не шкода втратити в разі невдачі, а він конкретним абсолютно автомобілем супроводжувався», — зазначив Буренков.

Нагадаємо, 6 лютого зі стартового майданчику космічного центру Кеннеді у Флориді вперше запустили ракету-носій Falcon Heavy.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «Авіалінії Антонова» брали участь у запуску Falcon Heavy — посольство