Герцог Сассекський подав до суду на видання Sun, DailyMirror та News of the World, який припинив існування у 2011 році, через незаконне прослуховування аудіоповідомлень.

Як зазначає BBC, документи від імені принца Гаррі передали до Високого суду Англії та Уельсу.

Наразі невідомо, яких саме публікацій стосується позов герцога.

Раніше цього тижня дружина принца Гаррі Меган подала позов проти британської газети Mail on Sunday. Вона звинувачує таблоїд у тому, що він незаконно опублікував лист Меган до її батька.

У лютому газета опублікувала написаний від руки незабаром після весілля лист Меган батькові.

Через це адвокати герцогині подали позов до Високого суду Лондона проти газети та медіакомпанії, якій вона належить. Вони звинувачують видання в незаконному використанні приватної інформації, порушенні авторських прав і закону про захист персональних даних, ухваленого у 2018 році.

Поділитись: