Реклама уряду Гройсмана коштувала платникам податків 36 мільйонів — ЧЕСНО
Реклама уряду, очолюваного прем’єр—міністром Володимиром Гройсманом, у 2019 році коштувала платникам податків 35,94 мільйона гривень.
Про це повідомляє громадський рух «ЧЕСНО».
Навесні в уряді запустили гасло «Україна — це не просто місце на карті», яке просувають за гроші держави. Паралельно зовнішню рекламу для прем’єра розміщує громадська організація.
«Перше — це використання адмінресурсу, друге — обхід прозорих правил фінансування діяльності політиків», — відзначають у «ЧЕСНО».
Згідно з даними тендеру на сайті «Prozorro», у 2019 році видатки на друк газети «Урядовий кур’єр» (18 млн примірників) сягатимуть 19,5 мільйона гривень — це на 5 мільйонів більше, ніж торік. Реклама «уряду Гройсмана» міститься у спецвипуску під назвою «Урядові новини», який друкується за окремі гроші з державного бюджету. На нього цьогоріч виділили 13,46 млн грн.

Крім того, зовнішня реклама уряду Гройсмана охопить 3 тисячі рекламних площ в Україні. Оплачена з державного бюджету, висітиме аж до початку парламентської кампанії. Її розміщення від квітня до кінця липня коштуватиме 13,4 мільйона гривень. У 2018-му масштаби показу такої реклами були скромнішими, але тривалішими. А ще вдвічі дорожчими. Середньомісячна вартість однієї рекламної площі торік становила 2,1 тисячі гривень. 2019-го в уряді купували зовнішню рекламу в середньому за 1,1 тисячі гривень за білборд.
Також у Кабміні були готові заплатити понад 4 мільйони гривень за опублікування урядової реклами на шпальтах друкованих ЗМІ. Тендер виграло ТОВ «Медіа Хаб», яке попросило 2,3 мільйона за просування уряду в 44-х медіа. Строк угоди — від 11 березня до 23 грудня 2019 року.
У «ЧЕСНО» відзначили, що навесні 2019 року з’явились і приватні ініціативи з популяризації «уряду Гройсмана» — громадська організація «Громадський рух «Українська стратегія» (її заснували нардеп від «БПП» Вадим Денисенко, міністр Кабінету міністрів Олександр Саєнко та маловідомий політик Євген Золотарьов) та рекламні кампанії у Facebook від сторінки «GoGro».
«Ведення рекламної кампанії через громадську організацію є способом уникнення прозорого звітування про походження коштів на неї. Адже, якби для Володимира Гройсмана рекламу розміщували від імені партії, то мали б відзвітувати НАЗК про осіб, котрі фінансують цю діяльність», — наголошують активісти.
Нагадаємо, 22 квітня Володимир Гройсман заявив, що сформує нову політичну силу для участі у виборах до Верховної Ради, які відбудуться восени 2019 року.
- Поділитися: