Росавіація направила Нідерландам листа з «новими фактами» розслідування MH-17
Замглави Росавіації Олєг Сторчєвой направив у Нідерланди лист у якому стверджується, що нідерладські фахівці неправильно визначили просторове положення ракети щодо літака в момент його ураження і зону її пуску, повідомляється на сайті відомства.
«Новий важливий факт полягає в тому, що наведене в остаточному звіті просторове положення ракети щодо літака в момент його ураження не відповідає характеристикам осколкового поля накриття на фрагментах літака», - вважають у російському агентстві.
Також зазначається, що представлені у звіті голландської сторони висновки про те, що малайзійський «Боїнг» над Донбасом був уражений боєголовкою 9Н314М у складі зенітно-ракетного комплексу «Бук» недостатньо обґгрунтовані.
«Якщо і припускати, що літак був збитий ракетою зенітно-ракетного комплексу (ЗРК) типу «Бук», то наведені у звіті характеристики осколків не відповідають характеристикам вражаючих елементів бойової частини 9Н314М», - йдеться в тексті.
«Згідно з результатами експерименту концерну «Алмаз-Антей» було доведено, що якщо літак був збитий ракетою ЗРК типу «Бук», то ракета могла бути випущена тільки з району поблизу н.п. Зарощенське. Зазначений в остаточному звіті ймовірний район запуску ракети встановлений, ґрунтуючись на невірній інтерпретації умов зустрічі ракети з літаком», - зазначається у листі.
Загалом ж, вважають у Росавіації, Міжнародна комісія під егідою Нідерландів, врахувала не всі аспекти відповідальності України за відсутність заборони польотів цивільної авіації в зоні конфлікту.
Зокрема, наголошується, що «рішення про припинення польотів цивільної авіації над зоною збройного конфлікту влади України мають були прийняти ще в квітні 2014 року, після початку активних бойових дій на сході України».
«В остаточному звіті не представлено фактів присутності і використання в регіоні ЗРК (зенітно-ракетного комплексу типу «Бук», але посилання на катастрофи літаків Ан-26 і Су-25 (у липні 2015 році) не виключають цього», - йдеться в листі.
«Отже, висновок в остаточному звіті щодо відповідальності української влади за прийняття рішення про закриття повітряного простору необґрунтовано зміщується в невеликий часовий діапазон з 14 до 17 липня 2015 року і зв'язується з нібито введенням в регіон «важких» засобів ППО, непідконтрольних владі України», - вважають у Росавіації.
У Нідерландах 13 жовтня на авіабазі Гілзе-Райен оприлюднили результати техічного розслідування катастрофи рейсу МН17. За висновками розслідування, характер уражень чітко вказує на конкретну модель ракети - 9N314М. Вона розірвалася в кількох метрах від лівої частини кабіни літака.
Росавіація виступила з офіційною заявою, коментуючи публікацію технічного звіту по розслідуванню катастрофи рейсу МН17, у якій заявила, що уражальні елементи, знайдені на місці падіння Боїнгу, не відповідають вказаним у звіті Ради безпеки Нідерландів.
Напередодні нідерланського звіту російський збройний концерн Алмаз-Антей з посиланням на власну симуляцію заявив, що літак не могли збити з «Буку» нової модифікації.
Пізніше засновник Bellingcat Еліот Гіґґінс назвав звіт росіян «демонстрацією для російських ЗМІ».
Українські правоохоронці оголосили підозру у вчиненні умисного вбивства одному з лідерів бойовиків на Донбасі росіянину Ігорю Безлеру. Саме громадянин Росії Ігор Безлер доповів полковнику Головного розвідувального управління генштабу Збройних сил Росії Василю Гераніну про збитий літак у небі над окупованим Донбасом український літак, який виявився Боїнг-777 Малайзійських авіаліній рейсу MH-17.
- Поділитися: