Росія збільшила мита на залізничні колеса компанії Пінчука

На території Євразійського економічного союзу (ЄАЕС, унього входять Росія, Казахстан, Білорусь, Вірменія та Киргизстан) 5 квітня починають діяти підвищені антидемпінгові мита на залізничні колеса з України.

На території Євразійського економічного союзу (ЄАЕС, у нього входять Росія, Казахстан, Білорусь, Вірменія та Киргизстан) 5 квітня починають діяти підвищені антидемпінгові мита на залізничні колеса з України.

«Рішення опубліковано 6 березня. Набуває чинності через 30 днів після опублікування», — підтвердили Громадському у прес-службі компанії «Інтерпайп» (Дніпро), єдиного в Україні виробника залізничних колес.

До сьогодні розмір мита складав 4,75%. З 5 квітня воно зростає до 34,22%. Фактично ринок ЄАЕС буде зачинено для української продукції.

Російська газета «Ведомости» нагадує, що попереднє мито було встановлено у 2016 році. Але воно, на думку російських виробників, їх не захищало. Повторне антидемпінгове розслідування встановило, що поставки залізничних колес з України продовжували зростати темпами, які в 3,4 рази перевищували зростання ринку ЄАЕС.

В минулому році продажі залізничної продукції (колеса, бандажі, вісі та колесні пари) компанії «Інтерпайп» зросли на 51% до 172 тис. тон. З них 52% — в країни СНД.

Компанія «Інтерпайп» — найбільший в Україні виробник трубної продукції та залізничних колес. Контролюється українським бізнесменом Віктором Пінчуком.