ENRU

Російських журналістів позбавили акредитації у Конгресі США

Ложа кореспондентів радіо і телебачення, яка займається доступом ЗМІ в Конгрес США, позбавила фінансований російською державою телеканал RT (раніше відомий як Russia Today) акредитації при законодавчому органі США.

Про це повідомляє «Радіо Свобода».

Виконавчий комітет Ложі направив лист RT з повідомленням про неприйнятність продовження акредитації в Конгресі після реєстрації обслуговуючої RT компанії T&R як іноземного агента.

У комітеті додали, рішення позбавити акредитації телеканал RT було ухвалене одноголосним голосування 21 листопада.

Галерея Радіо і телебачення, яка є сполучною ланкою між ЗМІ і Конгресом США, контролюється виконавчим комітетом кореспондентів, які визначають, яким засобам масової інформації надавати акредитацію.

Телеканал мережі RT, що працює у США, як і російське державне агентство новин «Спутнік», були названі у звіті американських спецслужб як активні учасники кампанії втручання Росії у президентські вибори у США 2016 року.

13 листопада Russia Today зареєструвався в США як іноземний агент.

У відповідь на це Держдума Росії 15 листопада схвалила поправки до закону про іноземних агентів, який діє з 2012 року. Ними зарубіжні ЗМІ прирівняли до іноземних агентів. Президент РФ Путін вже підписав поправки до закону.

Раніше Twitter заборонив російським каналам Russia Today і Sputnik розміщувати рекламу. Також Twitter заблокував один з акаунтів Russia Today, який діяв під іменем посольства Британії.