Обидві етикетки російських і українських цукерок
Фото:

Liga.net

Московська компанія «Рот Фронт» (Rot Front) хоче через суд Євросоюзу заборонити українській корпорації Roshen використовувати в ЄС етикетку цукерок «Ромашка» із зображенням ромашки.

Про це повідомляє Liga.net з посиланням на рішення суду.

У ньому вказано, що судовий спір між цими компаніями триває ще з 2017 року. У грудні 2016 року українська компанія подала заявку на реєстрацію етикетки, але у 2017-му російська компанія оскаржила цей намір.

Російська фірма вважає, що Roshen не має права використовувати такий зовнішній вигляд етикетки, бо він схожий на їхню продукцію, тому споживач може переплутати виробника. А «Рот Фронт» зареєструвала цю етикетку раніше.

Рішення суд ухвалює у шаховому порядку: у липні 2018 року суд задовольнив заявку російської фірми і відхилив заявку Roshen. У листопаді 2018-го суд вже задовольнив вимогу української корпорації — скасував перше рішення і визнав, що етикетки не настільки схожі, аби споживачі їх сплутали.

Але от вже 13 травня 2020 року суд скасував останнє рішення і знову став на бік російської компанії. Судові витрати за «Рот Фронт» має сплатити Бюро інтелектуальної власності ЄС, а Roshen повинна погасити свої витрати сама.

Європейський суд загальної юрисдикції є судом першої інстанції, його рішення можна оскаржити в Європейському суді.

Корпорація Roshen належить народному депутату та екс-президенту України Петру Порошенку.

Поділитись: