Роскомнагляд перевірить мовлення британського суспільного мовника BBC World News на території Росії у відповідь на перевірку британської служби Ofcom російського телеканалу RT, який мовить на закордонну аудиторію.

Перевірять мовник на дотримання російського законодавства.

Окрім самого телеканалу, процес перевірки також пройдуть платформи BBC в інтернеті.

20 грудня британський регулятор Ofcom заявив, що в семи програмах російського телеканалу RT не дотрималися стандартів об'єктивності. Програми стосувалися, зокрема, отруєння російського екс-розвідника Сергія Скрипаля та його доньки, а також війни в Сирії.

Ofcom поки що не визначилася з санкціями — телеканалу можуть визначти штраф або відкликати ліцензію на молвення у Вликій Британії.

У жовтні 2016 року Королівський банк Шотландії (RBS) поступився Кремлю, розблокувавши рахунки телеканалу Russia Today (RT) після погроз блокування рахунків BBC в Росії та звинувачення Великої Британії у порушенні зобов’язань у сфері свободи слова.

Поділитись: