ENRU

Салони краси проти барбершопів — БІЗНЕС-ПЛАН

Чи потрібна перукарням спеціалізація? Що прибутковіше — чоловічий барбершоп, жіночий салон краси чи перукарня для всіх? З’ясовуємо в Бізнес-плані

Микола Бугаєнко, директор барбершопу Lumberjack

Стартові інвестиції склали 40 тисяч доларів: кошти пішли на ремонт, обладнання, перший і останній місяці оренди, кавоварку, витратні матеріали, косметику.

Динаміка накочувалася, як сніжний ком, уже було зрозуміло, що бізнес робочий і приноситиме гроші. Тоді ми вирішили відкривати мережу.

Ми розмістили тут 7 крісел, хоча приміщення дозволяє 11, але тоді ми не зможемо надавати повний сервіс клієнтам. Ми не та перукарня, що стригтиме за 15 хвилин.

Олексій Беспалов, співзасновник барбершопу Lumberjack

Якщо мати одну точку, то маркетингові витрати цілком лягають на неї. Більше точок — менше витрат на маркетинг. Це дозволяє накопичити додаткові кошти й бути на слуху.

Спробуймо відкрити з вами барбершоп зараз. Насамперед, потрібно визначитися, як ви будете його відкривати: під франшизою або за власним коштом. Найголовніше — знайти приміщення. Для вибору локації важливо знати: які люди там живуть, чому перебувають там у той чи інший час, чи є там продуктовий ритейл, офіси, спортзал. Якщо візьмете в оренду приміщення, де є все вищезазначене, вона не буде дешевшою 100 доларів за квадратний метр. Такі витрати жоден барбершоп не потягне. Оптимальна вартість оренди — від 500 до 800 гривень. Потім ще додасться вартість ремонту.

Коли ми відкривали третій барбершоп, думали, що це буде чоловічий клуб. Запланували там робити тату, масаж, манікюр, основні послуги, які чоловік захоче отримати. Плани в цьому році — два заклади в Києві, два в регіонах України й один — в Європі.

Павло Сергєєв, «Городская парикмахерская»

Свого часу я пропрацював в барбершопах, ми стригли тільки чоловіків. І мені не надто подобалося, що в одне місце можуть приходити лише чоловіки або лише жінки. Чому не відкрити місце, де одночасно можуть комфортно почуватися і чоловіки, і жінки? У барах вони контактують відмінно, то чому в перукарнях ні? У барбершопах між чоловіками точилися просто чудові розмови, але я розумів, що не вистачає жінки.

З часу відкриття минуло вже 3 місяці й можу сказати, що все йде непогано. Середня кількість записів — п’ять на день. Напевно, на такий результат ми й розраховували. Звичайно, хочеться вищих показників, але наразі так.

Сказати, що в нас все добре, я можу. Найголовніше, що ми зробили — зібрали нашу команду. У нас є хороші майстри, а це найголовніше, що потрібно хорошій перукарні.

Юлія Ліщук, власниця клубу «Б’ютерія»

Плюс у тому, що в мене своє приміщення, а отже немає витрат на оплату оренди. Це зараз допомагає, в іншому випадку я просто не витягнула б цей проект.

У нас був достатньо сумний початок. Фінансовий директор, який запускав цей проект і писав бізнес-план, не врахував багато моментів. Приміром, що потрібно найняти хороших майстрів. Тепер персонал я добираю особисто.

Або як потрібно розкручувати заклад. Ураховуючи, що він знаходиться далеко від центру міста.

У цього бізнесу красива обгортка, а насправді це важка робота. Якщо не знайти правильний персонал, не вкладатися в просування бренду, у вас нічого не вийде.

ДИВІТЬСЯ УСІ ВИПУСКИ ПРОГРАМИ БІЗНЕС-ПЛАН

«Бізнес-план» — спільний проект Громадського й каналу «Настоящее время» про малий і середній бізнес в Україні.