«Шахтар» став новим партнером United24

Футбольний клуб «Шахтар» став новим партнером фандрейзингової платформи United24
Футбольний клуб «Шахтар» став новим партнером фандрейзингової платформи United24Михайло Федоров

Футбольний клуб «Шахтар» став новим партнером фандрейзингової платформи United24 та виставив на продаж цифрове поле «Донбас Арени».

Про це повідомив міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров.

«До United24 продовжують долучатися круті партнери. Сьогодні підписав меморандум про співпрацю з одним із найтитулованіших українських футбольних клубів», — написав міністр.

Він зазначив, що перший спільний проєкт платформи і «Шахтаря» має назву «Разом за Україну» (Pitch in for Ukraine). Його ідея полягає в тому, щоб продати за благодійні внески віртуальні поля відомих українських стадіонів.

Цифрова версія «Донбас Арени» містить 154 тисячі пікселів. Фанати можуть придбати їх залежно від одного із шести рівнів пожертв. Наприклад, «Бронзовий піксель» коштує 680 грн. Це окремий фрагмент поля розміром із футбольний м’яч — 22 см².

Кошти від продажу розподілять між фондом Shakhtar Social, United24 та гуманітарними проєктами фондів Saving lives та KSE Foundation.

Продаж пікселів почнеться 23 серпня на сайті Pitch in for Ukraine.

Також під час Ліги чемпіонів УЄФА «Шахтар» гратиме у формі з логотипом United24.

Що таке United24

Це фандрейзингова платформа для збору пожертв на підтримку України. Усі охочі з будь-якої країни можуть пожертвувати гроші та отримати звіт щодо зібраних коштів.

Гроші надходять на офіційні рахунки НБУ, прив’язані до міністерств. Пожертвувати можна на один із трьох напрямків: армію та розмінування, гуманітарну й медичну допомогу або відбудову України. Наразі зібрали уже понад 160 мільйонів доларів. Частину коштів уже витратили.

Амбасадорами платформи вже стали футболіст Андрій Шевченко, тенісистка Еліна Світоліна, сценарист Лієв Шрайбер, гурт Imagine Dragons та креативний директор дому моди Balenciaga Демна Гвасалія.