Шалені перегони: На «BARSUK trophy» не всі вилізли з багнюки

У Кременчуці відбувся перший етап чемпіонату України з трофі-рейдів «BARSUK trophy». Змагання з подолання бездоріжжя на повнопривідних автомобілях (позашляховиках), спеціальних позашляхових мотоциклах, квадроциклах викликали підвищений інтерес. Приїхали найсильніші гонщики, переможці та призери чемпіонатів України з Одеси, Києва, Львова, Полтави, Харкова, Дніпропетровська та інших міст. Загалом більше 50 екіпажів взяли участь у перегонах «BARSUK trophy».

Всі автомобілі були переважно японського виробництва, але перероблені відповідно до умов перегонів по бездоріжжю. Як зазначили учасники змагань, часто їм доводиться кардинально змінювати технічне наповнення автівки, аби подолати бездоріжжя, вибратись із болота та прийти на фініші одними з перших. Втім, були і представники радянського автопрому та власні винаходи гонщиків.

За рейтингом траса «BARSUK trophy», на якій змагалися гонщики, є однією з найскладніших в Україні. Проте самі спортсмени називають її цікавою та непередбачуваною. За два дні перегонів було чимало драйву та непримиримого суперництва. Після першого дня перегонів, 23 травня, не всі машини змогли продовжити змагання, а для декількох автогонщиків довелося викликати швидку. Тому наступного дня на старт 15-кілометрової траси змогли виїхати тільки 48 екіпажів на позашляховиках, квадродциклах та звичайних автомобілях, щоб ще раз випробувати на міцність себе та свою техніку. Кількатонні автівки грузли в багнюці та з ревом вибиралися з неї. Кому не пощастило, очікували на допомогу аби вилізти на сушу.

Загалом, кременчуцькі «борсуки» підготували для автогонщиків численні екстремальні сюрпризи, а екіпажі команд зробили все можливе, щоб не «втопити» свої автівки у болоті. У підсумку, як і годиться, переміг найсильніший, найвправніший та найпотужніший. Приємно, що Кременчук також не залишився без нагород – екіпаж Романа Чекаля та Євгена Федотова у своєму класі приїхав другим та здобув «срібло» чемпіонату України.