Склянки Starbucks у вигляді котячих лап спричинили ажіотаж у Китаї

Китайський філіал мережі кав'ярень Starbucks випустив у продаж склянки у вигляді котячих лап. Новий продукт викликав ажіотаж серед китайців, повідомляє Shanghaiist.

Зазначається, що серія склянок поступила у продаж ще 26 лютого, однак, в обмеженій кількості. Ціна однієї склянки становить 199 юанів (близько 30 доларів).

Після того як склянки з'явились у продажі, їх дуже швидко почали розкуповувати: біля магазинів Starbucks вишикувались черги, дехто навіть розбиває намети в надії купити популярну склянку. За кілька днів у чергах стались низка конфліктів між покупцями.

Як пояснює Shanghaiist, причина ажіотажу у тому, що товар продають обмеженими партіями на онлайн-майданчиках, а перекупники перепродують склянки за завищеними цінами: від 800 до 3000 юанів (від 120 до 450 доларів).

Нагадаємо, у США з'явилася кав’ярня Starbucks для людей із порушеннями слуху.