Європейський ринок не закритий для  українських товарів. Про це заявляють самі виробники, які не поділяють думки, що в ЄС ніхто на українське не очікує. В проекті Громадське.Кременчук «Виробництво на Європу», ми розповімо про роботу та європейський досвід вітчизняних підприємств, які торують шлях до ЄС. Це історії виходу регіональних виробництв на європейські ринки, яким чином  регіональні  підприємства змогли та завдяки яким факторам зуміли це зробити, які поради успішні підприємці можуть дати новоствореним виробництвам.

Бізнес запевняє -  справа не в приналежності до конкретної країни, а в стандартах якості продукції та технологічній досконалості виробництва, що перш за все поціновують  в Європейському союзі.

«Якщо ти маєш такі стандарти, працювати із європейськими партнерами не складно та взаємовигідно», -  говорить директор з комерційних питань кременчуцької виробничо-торгової компанії «Лукас» Віталій Лукацький. 

За словами Віталія Лукацького, більше проблем у співпраці із європейськими партнерами створює інформаційний простір України, який наповнений війною. В Європі за цим слідкують, а тому з пересторогою йдуть на початок ділових контактів із українським бізнесом.

/Громадське.Кременчук

Поділитись: