Супермаркет Biedronka — польське представництво португальської мережі Jeronimo Martin — вводив покупців оману, видаючи імпортні овочі й фрукти за польські. Антимонопольний регулятор Польщі розпочав перевірку за цим фактом.

Про це повідомляє Polsat.

За словами глави Офісу із захисту конкуренції та прав споживачів Томаша Хростного, неправдива інформація про країну походження товару, яку надавала Biedronka, «могла вплинути на рішення покупців щодо придбання товару».

У відомстві вважають, що супермаркет намагався викликати в покупців почуття «економічного патріотизму», виставляючи як польські товари, які ними не були. Серед них, зокрема, були огірки з України, морква з Бельгії та Нідерландів і капуста з Франції.

У разі доведення провини супермаркету йому загрожує штраф у розмірі до 10% річного обігу.

Крім того, проти польського представництва Jeronimo Martin ведеться розслідування щодо можливої змови з постачальниками, в разі чого воно штучно накручувало ціни на свої товари в супермаркетах.

Поділитись: