Створити здорову альтернативу фаст-фудів, при цьому відмовившись від шкідливого для навколишнього середовища пластика. Саме таку мету чотири роки тому поставив перед собою підприємець Кирило Пузенко. Так народився стартап здорового харчування «Супкультура».

Сьогодні франшиза на бізнес Кирила розлітається Україною та Європою, як його ж супи в їстівних стаканах! У шести країнах світу працює вже 21 «Супкультура».

А сам Кирило зізнається, що його справа – це не просто заробіток, а стиль життя, в якому обов'язково має бути місце для здорових та екологічних звичок, подорожей і, звичайно ж, кулінарії.

В чому ж секрет успіху страви, за якою вишукуються величезні черги? Чому Кирило втратив свою точку продажу? Та як правильно побудувати міжнародну франшизу? Про все це дивіться у проекті «Бізнес-план»!

Поділитись: