Telegram надаватиме рекламодавцям інформацію про розташування українців та росіян
Месенджер Telegram частково змінив політику конфіденційності. Відтак у рекламодавців з’явився доступ до даних щодо приблизного розташування користувачів із України та росії.
Про це повідомляє новинний сайт dev.ua.
Зміни передбачають появу функції Target Countries / Locations в особистих кабінетах рекламодавців, яка дає змогу звузити показ таргетованої реклами до країни чи регіону. Відповідну інформацію вони отримують через IP-адреси користувачів. Водночас Telegram не надає доступ до додаткових геолокаційних даних людей.
На сторінці політики конфіденційності месенджера зазначено, що відповідні дії були зроблені задля «дотримання територіальних обмежень під час показу рекламних оголошень у країнах із великою кількістю російськомовних каналів».
У 2021 році засновник Telegram Павел Дуров, коментуючи появу реклами в месенджерів, стверджував, що дані користувачів не будуть використовуватися для таргетингу реклами.
Автор: Олександр Донець
- Поділитися: