ENRU

Телеканал «Рада» отримав ліцензію на загальнонаціональне мовлення

Телеканал «Рада» переміг у конкурсі на отримання ліцензії загальнонаціонального цифрового мовлення МХ-5.

Всього 5 телеканалів претендували  на місце в мультиплексі МХ-5, який звільнив телеканал «Вінтаж» — це «112 Україна», NewsOne, «Плюс-Плюс», «Рада», «Гравіс-Кіно».

Під час рейтингового голосування телеканал «Рада» набрав 7 голосів членів Нацради, NewsOne – 3 голоси (Уляна Фещук, Ольга Герасим’юк, Олександр Ільяшенко), «ПлюсПлюс» – 2 голоси (Ольга Герасим’юк і Олег Черниш), УНІАН-ТБ – 2 голоси (Валентин Коваль і Ольга Герасим’юк), «112 Україна» – 0 голосів.

За умовами конкурсу, ліцензію на всеукраїнське мовлення може отримати той телеканал, у якого не менше половини від загального обсягу контенту становить частка соціально важливих програм.

Нагадаємо, Нацрада вирішила оголосити конкурс на місце в мультиплексі МХ-5 на засіданні 27 липня. Перед цим, 20 липня, Нацрада на виконання рішення суду вилучила телеканал «Вінтаж» (ТОВ «Корона санрайс»), вимкнений «Зеонбудом» за борги, із ліцензії «Зеонбуду» як провайдера загальнонаціонального цифрового ефірного мультиплексу МХ-5. Конкурс було оголошено в газеті «Голос України» 2 серпня.

Підписуйтесь на наш канал у Telegram