Тендер на ремонт Шулявського мосту розіграли між собою фірми депутата Микитася — «Схеми»

Великий тендер на реконструкцію Шулявського мосту та розв’язки біля нього розіграли між собою компанії з орбіти народного депутата з групи «Воля народу» Максима Микитася, який літав на приватному літаку разом з міськголовою Києва Віталієм Кличком.

Великий тендер на реконструкцію Шулявського мосту та розв’язки біля нього розіграли між собою компанії з орбіти народного депутата з групи «Воля народу» Максима Микитася, який літав на приватному літаку разом з міськголовою Києва Віталієм Кличком.

Про це йдеться у розслідуванні проекту «Схеми».

Зазначається, що ремонт розв’язки біля Шулявського мосту, частина якого обвалилася у лютому 2017 року, є одним з найдорожчих столичних проектів у 2018 році.

Через рік після обвалу влада Києва почала шукати підрядника, який має не тільки реконструювати Шулявський міст, а й змінити всю розв’язку. Вартість проекту оцінюється у 600 мільйонів гривень, але Кличко наголосив, що сума може зрости до 1,5 мільярди гривень.

Документи для участі у тендері подали чотири фірми, але дві з них профільне комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» не допустило до конкурсу.

Компанії «Альтіс-Спецбуд» відмовили через невідповідність умовам тендеру, а заявку «Мостостроя», як вважають автори розслідування, відхилили суто з формальних причин — через відсутність додатків до договору про виконання аналогічних робіт. При цьому у «Мостострої» запевняють, що такої вимоги не було в тендерній документації.

Водночас у компанії «Спецбуд-Плюс», яка вийшла в фінал, також немає цих додатків, але тендерний комітет не звернув на це уваги.

У підсумку фінальний аукціон тривав 16 хвилин, його виграла компанія «Північно-український будівельний альянс», при цьому пропозиція «Спецбуд-Плюс» виявилася дорожче лише на тисячу гривень.

У розслідуванні зазначається, що як переможець тендеру, так і фіналіст, мають стосунок до народного депутата від групи «Воля народу» Максима Микитася.

Офіційним власником «Північно-українського будівельного альянсу» є Андрій Якусевич, який, згідно з сайтом Верховної Ради, є помічником Микитася. Слід зазначити, що 21 червня ця інформація зникла з сайту парламенту.

По-друге, адреса цієї фірми збігається з фактичною адресою компанії Микитася «Укрбуд Девелопмент».

По-третє, починаючи з 2017 року «Північно-український будівельний альянс» отримав від «Укрбуд Девелопмент» та компаній дружини Микитася підрядів на 1,3 мільярди гривень — це більше половини від усіх фінансових надходжень компанії.

За інформацією «Схем», з депутатом Микитасем пов’язана і фірма «Спецбуд-Плюс», яка грала роль суперника «Північно-українського будівельного альянсу».

«Виявилось, що «Спецбуд-Плюс» із 2017 року отримала понад півтора мільярда гривень від фірм з орбіти народного обранця та його дружини. А це — 90 відсотків від усіх грошових надходжень компанії», — йдеться у розслідуванні.

Нагадаємо, раніше «Схеми» дізналися, що Кличко з Микитасем прилетіли з Італії до Києва на приватному літаку депутата. Втім, Микитась не вбачає у цьому конфлікту інтересів.

Відео: Радіо свобода онлайн / Youtube

Увечері 27 лютого 2017 року в Києві обвалилася частина Шулявського шляхопроводу.  Як повідомили в «Київавтодорі», причинами обвалу мосту є пожежі, які сталися раніше біля шляхопроводу чи під ним, а також корозія бетону. Як заявив тоді міський голова, аварійним міст визнаний не був, однак були зафіксовані порушення правил експлуатації.

За повідомленням голови Інституту комплексного проектування об’єктів будівництва, розв’язку на Шулявці відремонтують протягом 2 років.