Британська газета The Telegraph принесла вибачення і виплатила компенсацію для першої леді США Меланії Трамп після публікації статті з неправдивими фактами про дружину Трампа.

У заяві, оприлюднені у суботу, 26 січня, газета повідомила, що вона просить вибачення у першої леді США та її сім'ї за «збентеження», викликане публікацією у щотижневику від 19 січня.

«Ми погодилися виплатити місіс Трамп істотне відшкодування, а також її судові витрати», — йдеться у повідомленні The Telegraph. Водночас газета не розкрила розмір виплат для Меланії Трамп.

Зазначаєтсья, що у публікації, через яку The Telegraph просить вибачення, «помилково характеризувалась особистість батька Меланії Трамп, помилково розкривались причини, через які вона пішла з архітектурної програми»

Також у статті було висловлено судження, що у Меланії «кар'єра моделі була невдалою», що є «помилковим твердженням».

Минулого року ми повідомляли, що через конфлікт з Меланією Трамп можуть звільнити співробітницю Білого дому.

У вересні 2018 року повідомлялось, що Меланія Трамп погрожує подати до суду на хорватську школу з вивчення англійської мови у Загребі, яка використала її зображення для реклами.

Поділитись: