ТОП-3: друга половина березня в кіно

Кінець першого місяця весни в кіно видасться цікавим — дослідження інопланетного життя, 23 особистості в одному тілі та історія іранського суспільства.

Спліт

У кіно з 16 березня

Своєрідна адаптація режисером М. Найтом Ш'ямаланом реальної історії Біллі Міллігана, яку свого часу описав у романі Деніел Кіз. Джеймс МакЕвой грає хлопця Кевіна, в якому живуть 23 особистості й не всі з них доброзичливі. У результаті троє з них захоплюють владу над тілом та викрадають молодих дівчат, щоб підготуватися до приходу містичного 24-го альтер-его — Звіра.

На жаль, «Спліт» можна зробити кращим, лише якщо прибрати все навколо МакЕвоя та перетворити фільм в експериментальну стрічку одного актора.

Сара Стюарт, New York Post

Ш'ямалан добре вміє тримати глядача в невідомості й у цьому плані «Спліт» — приголомшливий успіх. Хоча інколи під час перегляду й хочеться закотити очі. 

Пітер Дебруж, Variety

Життя

У кіно з 23 березня

Якщо Метт Деймон вирощував на Марсі картоплю, то Раян Рейнольдс та Джейк Джилленгол вирощуватимуть життя. Картина розкаже про події, що розгортаються на орбітальній станції. Там загін вчених намагається відтворити живий організм, знайдений на Марсі. Зрозуміло, що закінчиться це все купою смертей та горрором на екрані.

• Натхненням для створення фільму стала оригінальна картина Рідлі Скотта «Чужий».

• Раян Рейнольдс вже працював зі сценаристами Ретом Різом та Полом Верником у фільмі «Дедпул».

Комівояжер

У кіно з 23 березня

Оскароносна драма іранського режисера Асгара Фархаді розповідає про життя молодої пари в ісламському фундаменталістському суспільстві. Цьогорічний «Оскар» в номінації «Найкращий фільм іноземною мовою» став для режисера другим після картини «Розлучення» у 2012 році. 2017-го року Фархаді відмовився приїжджати за статуеткою через міграційну політику Дональда Трампа.

Яскрава, спустошлива людська драма з чорним гумором про події в Ірані.

Пітер Траверс, Rolling Stone

Як і його попередня робота «Розлучення», нова робота Фархаді, номінована на «Оскар» — це майстерно зроблений трилер.

Сара Стюарт, New York Post