ENRU

Турчинов виграв суд у журналістів, які звинуватили його у впливі на податкові органи

Секретар Ради національної безпеки і оборони України Олександр Турчинов виграв суд у журналістів, які стверджували, що він причетний до діяльності фінансових компаній ТОВ «Абсолют Фінанс», ТОВ Магнат» та ТОВ «Октава Фінанс», а також впливає на податкові органи з метою ухиляння зазначених компаній від сплати податків.

Про це йдеться у рішенні Печерського районного суду Києва.

Зазначимо, у випуску програмі «Наші гроші», який вийшов 1 травня 2017 року, автори стверджували, що Турчинов та його родина причетні до компаній ТОВ «Абсолют Фінанс», ТОВ Магнат» та ТОВ «Октава Фінанс», які володіють понад 1,2 тисячі пунктами обміну валют.

Також зазначалось, що ці пункти обміну не мають касових апаратів і тому не надають автоматичної звітності до Держфіскальної служби.

Суд вирішив, що журналісти розповсюдили недостовірну інформацію про секретаря РНБО, та зобов’язав медіахолдинг ТРК «Люкс» (до якого входять «Радіо Люкс», «Радіо Максимум» та «24 канал», — ред.), видання «Українська правда», а також журналістів Дениса Бігуса і Надію Бурдєй спростувати раніше розповсюджену інформацію.

Крім того, суд стягнув з відповідачів по 1,2 тисячі гривень судового збору на користь Турчинова.

Рішення поки не вступило в силу, відповідачі мають можливість подати апеляційну скаргу.

Нагадаємо, раніше народний депутат від «Блоку Петра Порошенка» Сергій Лещенко заявив, що Турчинов причетний до злочинної схеми, у реалізації якої підозрюють міськголову Одеси Генадія Труханова.

/Павло Калашник