Twitter випустив перший епізод нового подкасту «Character Count», де розповідатимуть про те, як працює рекламний бізнес соціальної мережі.

У компанії повідомили, що наразі вони роблять перші спроби — вже готові п’ять випусків тривалістю від 25 до 30 хвилин. Компанія планує почекати із записом нових випусків, поки не з’явиться реакція аудиторії на перші епізоди, щоб можна було зробити необхідні зміни.

Ведучим подкасту став Джо Водлінгтон, маркетолог Twitter, який займається підтримкою бізнес-ініціатив компанії. Кожний епізод показуватиме залаштунки деяких із гучних рекламних історій Twitter, зокрема, про Акваріум затоки Монтерея, Dropbox та видавництво Simon & Schuster. Компанії розкажуть, як вони будують ефективні рекламні кампанії та чому для них важлива аудиторія Twitter. Ціль подкасту полягає у тому, щоб показати іншим представникам індустрії, як інші бренди успішно використовують платформу.

Запуск подкасту припав на період, коли Twitter намагається відволікти увагу Волл Стріт від сповільнення росту кількості користувачів. Нещодавно компанія повідомила, що перестане оголошувати місячну кількість відвідувачів та почне повідомляти їхню денну кількість.

Нагадаємо, що у Twitter відбувається конкурс на назви для п'яти безіменних супутників Юпітера. Взяти участь у конкурсі можна до 15 квітня.

Поділитись: