Головними замовником політичної джинси у друкованих загальнонаціональних виданнях у квітні стали Юлія Тимошенко та Сергій Тігіпко. Про це свідчать дані щоденного моніторингу, проведеного Інститутом масової інформації (ІМІ).

31% матеріалів з ознаками замовлення було присвячено Юлії Тимошенко, 25% - Сергію Тігіпку. На третьому місці за кількістю замовних матеріалів знаходиться лідер президентських перегонів Петро Порошенко, на долю якого припало 16% матеріалів з ознаками замовлення. Петро Симоненко спромігся на 11% і 8%  ‘наджинсувала’ Наталія Королевська, яка зняла свою кандидатуру з президентських перегонів.

Головними тезами, які використовували політтехнологи Юлії Тимошенко в матеріалах з ознаками замовлення стали боротьба з корупцією та олігархами, а також нормалізація ситуації на Сході. Сергій Тігіпко переважно робив ставку на сильну армію та економіку, а також не забував наголошувати на необхідності децентралізації влади.

У матеріалах з ознаками замовлення від Петра Порошенка постійно підкреслюється той факт, що він є фаворитом президентських перегонів, та що він обов'язково переможе.

Лише два замовних матеріали у квітні в друкованих виданнях, що моніторились, стосувалися Михайла Добкіна.

Цікаво, що експерти ІМІ також виявили три матеріали з ознаками чорного піару проти Юлії Тимошенко.

У той же час, на інтернет-ресурсах ситуація кардинально інша. Головними замовниками джинси у чотирьох інтернет-виданнях, які моніторилися ІМІ у квітні, стали Михайло Добкін – 22%, Петро Симоненко – 17%, та Віталій Кличко – 10%.

 

Поділитись: