У 2021 році TikTok — найпопулярніша соцмережа серед української молоді. Старші українці надають перевагу YouTube
У 2021 році TikTok став найпопулярнішою соцмережею серед українців 18—24 років. А серед українців від 25 років і старше найпопулярнішою соцмережею є YouTube.
Такі дані наводять у дослідженні комунікаційного агентства PlusOne за 2021 рік.
Загалом у TikTok зареєстровані 12 мільйонів українських користувачів. Ба більше, 5,5 мільйона профілів у соцмережі створили українці 18-24 років — в агентстві зазначають, що це більше, ніж усе населення цього віку в Україні. Там вважають, що, ймовірно, молодь створює декілька акаунтів, щоб використовувати паралельно, або ж реєструє фейкові акаунти для накрутки тощо.
У 2020 році hromadske почало працювати на платформі TikTok. У цій соцмережі ми розповідаємо новини та запитуємо думки людей з різних питань. Говоримо про корисні й важливі речі у простій і жартівливій формі.
А от серед українців від 25 років і старше найпопулярнішою соцмережею є YouTube — загалом на цій платформі зареєстровано 23,5 мільйона користувачів.
Instagram є другою за популярністю соцмережею серед 18-24-річних та 25-34-річних. А у віковій групі 35+ друга найпопулярніша соцмережа — Facebook.
За друге півріччя 2021-го Instagram збільшив кількість українських користувачів на 2,3 мільйона. Наразі ця соцмережа має більше українських користувачів, ніж Facebook — 17,3 мільйона проти 16,8 мільйона.
Аудиторія Facebook за останні 6 місяців зросла на 800 тисяч українських користувачів, а аудиторія Facebook Messenger — на 700 тисяч (до 10,7 мільйона).
Зазначається, що мешканці більшості регіонів України користуються Facebook — ця соцмережа лідирує в 14 із 22 областей, що потрапили в дослідження. Instagram обігнав Facebook лише в Харківській, Київській, Запорізькій, Дніпропетровській, Чернівецькій та Рівненській областях.
Основними користувачами Facebook та Instagram є жінки: вони превалюють у всіх вікових категоріях. Проте за показниками приросту у 2021 році чоловіча аудиторія Instagram зазвичай випереджала жіночу. А серед користувачів Instagram у віці понад 45 років жінок удвічі більше за чоловіків.
Для дослідження аналізували дані з рекламних кабінетів Facebook, TikTok, Google, а також дані Держстату та Google Trends.
- Поділитися: