У Британії назвали рекламу KFC найбільш обурливою у 2017 році

Британське управління зі стандартів реклами опублікувало список рекламних роликів, які найбільше обурили британців у 2017 році.

Британське управління зі стандартів реклами опублікувало список рекламних роликів, які найбільше обурили британців у 2017 році.

Про це пише The Guardian.

Перше місце в списку зайняла реклама ресторану швидкого харчування KFC. У відео The Whole Chicken кури танцюють під пісню репера DMX.

Відео: KFC UK and Ireland / YouTube

На ролик поскаржилися 755 жителів Британії. На думку глядачів, реклама демонструє неповагу куркам і викликає занепокоєння у вегетаріанців, веганів і дітей.

Також британців обурила реклама сервісу Moneysupermarket — глядачі визнали ролик гомофобним.

На третьому місці опинилася реклама косметичного бренду Dove, в якій глядачі побачили потурання критиці годування груддю.