У Clubhouse стався витік даних. Користувачу, який причетний до цього, назавжди заблокували доступ до соцмережі
У соцмережі Clubhouse підтвердили, що стався витік аудіорозмов із декількох «кімнат» соцмережі. Одному користувачу вдалося отримати доступ відразу до декількох кімнат та транслювати стрім на сторонній сайт.
Як повідомляє Bloomberg, першою про інцидент заявила Стенфордська інтернет-обсерваторія. Там кажуть, що витік даних не був хакерським. Натомість в обсерваторії вважають, що користувач зумів порушити умови користування Clubhouse.
Експерт із кібербезпеки Роберт Поттер також заявив, що стався саме витік, а не злив даних. Оскільки останнє поняття передбачає навмисний злам системи для викрадення даних.
За його словами інцидент стався через те, що користувач зумів одночасно під'єднатися до декількох чатів, потім він зміг передавати аудіорозмову на свій сайт, а також поділитися своїм логіном і паролем.
У Clubhouse теж підтвердили витік даних. Там заявили, що назавжди заблокували користувача причетного до інциденту. У соцмережі також пообіцяли посилити правила безпеки, але не пояснили, які саме.
У виданні наголошують, що витік даних стався після того, як представники Clubhouse запевнили, що дані користувачів добре захищені та їх не зможуть викрасти хакери. Натомість Алекс Стамос зі Стенфордської інтернет-обсерваторії заявив, що виявив декілька недоліків безпеки у соцмережі. Зокрема експерти були стурбовані тим, що китайський уряд може отримати доступ до аудіофайлів Clubhouse. Оскільки за внутрішні операції у соцмережі відповідає стартап Agora, який базується в Шанхаї.
Кіберексперти попереджають, що популярність соцмережі ще набирає обертів, тому з часом можуть з'являтися нові проблеми з захистом даних користувачів.
Що відомо про додаток Clubhouse?
Він дає можливість спілкуватися користувачам в режимі аудіобесід. Цей проєкт існує вже майже рік — із березня 2020-го. Його розробники — колишні співробітники Google Пол Девісон та Роган Сет. Вони хотіли створити соцмережу, де можна «ставити питання, дебатувати, навчатися та дискутувати на тисячі різноманітних тем». Вони ж і розіслали перші 5 тисяч «інвайтів» до Clubhouse.
Перші селебрітіз прийшли туди влітку: можна було долучитися до бесід, наприклад, із телеведучою Опрою Вінфрі чи співаком й актором Джаредом Лето.
Але непорівнянний бум спричинив очільник SpaceX і Tesla Ілон Маск. Після того, як у Twitter із 46 мільйонами фоловерів він наприкінці січня анонсував свій «візит» на платформу, за лічені дні кількість користувачів Clubhouse зросла приблизно на мільйон.
Доступна соцмережа лише на iOS, зареєструватися у Clubhouse можна лише за запрошенням вже наявного користувача. Наразі до соцмережі доєдналися 8 млн людей.
- Поділитися: