У Харкові презентували новий потяг для метрополітену
Склад виготовлений на Крюківському вагонобудівному заводі. За словами головного конструктора заводу Мужчинка Сергія Олексанровича, цей склад враховує всі модерні напрямки будівництва вагонів метро. Вагони даної моделі працюють на змінному струмі, а також більш економні, ніж ті, що служать у харківському метро, деяким з яких вже під 40 років. Сьогодні склад має можливість повертати в мережу енергію, що виробляється при гальмуванні. Важливо, що склад став безпечнішим для пасажирів: він зроблений з антивандальних і вогнетривких матеріалів і має відеоспостереження. За словами виробника, харків'яни не відчуватимуть такого шуму, як в старих вагонах, а також не будуть задихатися у літню спеку, завдяки системі примусової вентиляції і наявності кватирок.
На презентації нового складу також побував міський голова Харкова Геннадій Кернес: він зміг на собі випробувати функціональні особливості нового складу, призначені для інвалідів. Після цього він зазначив, що поїзд був придбаний за домовленістю із заводом: сума, необхідна для оплати складу, 118 млн. грн., буде виплачуватися протягом трьох років. Також він заявив, що місто буде шукати кошти і можливості для того, щоб кількість нових складів досягла 10. Вони необхідні для збереження можливості безпечно перевозити харків'ян, з урахуванням запуску станції «Перемога».
Харків'яни зможуть випробувати склад у другій половині серпня, коли він вийде на Салтівську лінію. Однак зменшення інтервалів при цьому не відбудеться, оскільки Салтівське депо передасть в Московське один зі своїх складів.
Відповідаючи на питання, який аргумент дозволив переконати Крюковцев передати цей склад до Харкова, а не в Київ Геннадій Кернес відповів: «Тому що Харків – перша столиця».
/Громадське.Харків
- Поділитися: