Мер Києва Віталій Кличко розповів про крадіжку 12 нових вантів, які мали тримати конструкцію Подільсько-Воскресенського мосту.

Про це Кличко написав у Facebook.

За його словами, приблизно 15 «молодиків спортивної статури», одягнутих у спецодяг дорожників, відтіснили та заблокували охоронців мосту, загнали на міст дві вантажівки та автокран, завантажили на нього 12 тросів й поїхали з ними.

Кличко наголосив, що це троси від німецького виробника, за які місто вже заплатило. Комунальне підприємство, що замовило будівництво мосту, звернулось до поліції, та вже порушила кримінальну справу.

Мер столиці зазначає, що одразу після крадіжки замовнику зателефонував один із субпідрядників і заявив про бажання забрати ванти з мосту.

«І я розцінюю подібні дії підрядників та субпідрядників як нахабний саботаж і зумисне затягування термінів будівництва», — наголосив Кличко.

Як писав ЦТС, загалом німецька фірма Bridon-Bekaert поставила 68 тросів, що мають тримати конструкцію мосту.

«Подільський мостовий перехід через річку Дніпро у місті Києві» — саме таку офіційну назву отримав міст, який планували почати будувати ще в далекому 1993 році. Через брак фінансування фактично роботи розпочали у 2003 році, однак декілька разів зупиняли через той таки брак коштів.

Міст має з’єднати Поділ з лівобережними районами, зокрема Воскресенкою та Троєщиною. Зараз під цим мостом проїжджають всі, хто прямує з Оболоні до центру міста.

Також тут має проходити нова, четверта гілка метро — Подільсько-Вигурівська. Першою її ділянкою повинна стати станція «Подільська» (з пересадкою на станцію «Тараса Шевченка») — до станції «Райдужна», де пасажири зможуть пересідати на Троєщинський швидкісний трамвай і міську електричку. далі гілку розширятимуть.

КМДА (Київська міська держадміністрація) обіцяла запустити автомобільне сполучення мостом наприкінці 2020 року. Віталій Кличко заявив, що зробить усе можливе, аби встигнути це зробити. Наступним кроком має стати будівництво нової гілки метро. Збудувати її хочуть до 2025 року.

Поділитись: