У Києві відкрили «гарячі лінії» для скарг на неприбране сміття

«Київспецтранс» запустив цілодобову «гарячу лінію» для повідомлень про неприбране сміття в столиці. Поки вона буде працювати тільки в Голосіївському, Святошинському, Подільському і Оболонському районах.

Про це повідомив голова правління «Київспецтрансу» Андрій Грущинський, передає прес-служба КМДА.

Відтепер скаржитися на неприбране сміття можна цілодобово за телефоном (044) 400-10-11.

У «Київспецтрансі» запевняють, що в 2016 році компанія придбала майже півтисячі автошин, встановила 725 нових і відремонтувала 537 контейнерів.

Українці щорічно викидають 10 мільйонів тонн сміття. Однак, лише 600 тисяч іде на вторинну переробку чи спалюється.

Що робити зі сміттям? RE:ФОРМА