У київської перепічки з’явилася Facebook-сторінка та Іnstagram

Кіоск із київською перепічкою на Театральній, який працює з 1981 року, тепер має особисті сторінки у соціальних мережах Facebook та Instagram.У межах брендингу створено новий дизайн упаковки перепічки та представлена серія фотографій молодих людей із легендарним пиріжком.

Кіоск із київською перепічкою на Театральній, який працює з 1981 року, тепер має особисті сторінки у соціальних мережах Facebook та Instagram. У межах ребрендингу створено новий дизайн упаковки перепічки та представлена серія фотографій молодих людей із легендарним пиріжком, які супроводжуються різними дописами.

«Для чого (ребрендинг)? — щоб легендарна перепічка була красивою», — сказала Громадському авторка ідеї Ксенія Сергеєва.

Водночас, власник кіоску ще не погодив новий вид упаковки. Автори оновленої перепічки сподіваються, що йому сподобається, він візьме брендинг та звичайні поліетиленові пакети, в яких видають пиріжки, замінять на паперові.

Зазначимо, що раніше у мережі з’явилася сторінка перепічки в Instagram: у ньому київські пиріжки тримають оголені люди.

30  жовтня Уповноважена Ради з прав людини Валерія Лутковська звернулася до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів щодо перевірки цієї реклами на сексизм.

Підписуйтесь на наш канал у Telegram