Завдяки «екологічній свідомості» німців у ФРН спостерігається суттєве збільшення попиту на натуральну косметику.

Про це повідомляє агенція dpa.

Так, згідно з доповіддю галузевого експерта Ельфріде Дамбахера, за 2018 рік натуральна косметика залучила понад 1 мільйон нових покупців.

Частка такої косметики збільшилася до 9,2%, її оборот склав 1,3 мільярда євро.

Місцева промисловість також сприяє цьому процесу, бо просуває ідею «зміни цінностей на користь більш обережного відношення до природи». Проте часто місцеві фірми діють у власних інтересах, зокрема маркуючи продукцію відзнаками якості від імені незалежних контролюючих організацій.

Захисники прав споживачів критикують цю тенденцію, зазначаючи, що стає дедалі складніше орієнтуватися серед великої кількості екологічних та органічних маркувань.

Крім того, за словами експертки центру споживачів у землі Баден-Вюртемберг Сабіни Хольцепфель, позначка «рослинний» не завжди означає «нешкідливий».

«Ми вимагаємо запровадження юридично обґрунтованого маркування, яке відповідатиме обов’язковим критеріям», — сказала вона.

Прикладом такого маркування може бути маркування ЄС «Біо», яке використовується в харчовій сфері з 2010 року. Воно означає, що товар відповідає мінімальним єдиним стандартам Євросоюзу, що дозволяє називати товар біопродуктом.

Ці норми стосуються не тільки виробництва органічно чистих продуктів як рослинного, так і тваринного походження, а й контролю за ними.

Нагадаємо, в Україні Міністерство охорони здоров'я пропонувало заборонити тестування косметики на тваринах.

Поділитись: