У системі «Нової пошти» по всій країні стався збій (ДОПОВНЕНО)

У роботі «Нової пошти» стався масштабний збій у системі. Клієнти скаржилися, що неможливо ані отримати, ані надіслати посилки.

Про це повідомляли клієнти та підтвердили на офіційній сторінці компанії у Facebook.

Зокрема, неможливо було оформити відправлення посилки через додаток.

«Так, на жаль, зараз є збій. Наші фахівці з технічного відділу вже працюють над розв’язанням цієї проблеми. Просимо трішки терпіння — і все запрацює», — повідомили представники компанії в коментарях під одним із постів.

А втім, у компанії не повідомили, коли зможуть відновити роботу системи.

«Точної інформації на цю мить ми не маємо. Сподіваємось, що незабаром усе вирішиться», — додали в коментарях на Facebook.


Доповнено о 20:06. Приблизно о 19:30 «Нова пошта» повідомила про відновлення роботи. Відділення працюватимуть на годину довше, щоб клієнти могли забрати свої посилки, зазначили в компанії.

Однак клієнти у коментарях продовжують скаржитися на роботу додатка.

«Наразі працюємо над виправленням всіх помилок, що трапилися», — пояснили в коментарях представники компанії.


Нагадаємо, логістична компанія «Нова пошта» в березні цього року планує відкрити своє перше відділення Nova Post у столиці Литви — Вільнюсі. Компанія вже має понад 20 відділень у Польщі та планує запуск у Словаччині й Румунії.

Крім того, авіакомпанія Supernova Airlines, яка належить «Новій пошті», отримала сертифікат на власні польоти. Перший рейс із вантажами компанія запланувала на весну 2023 року.