У соцмережах запустили флешмоб через фільм «Пташиний короб»: Netflix закликав бути обережними

Після прем’єри фільму жахів «Пташиний короб» у США запустили флешмоб, присвячений цій стрічці. Люди у соцмережах публікують фото і відео, як вони намагаються зробити щось із зав’язаними очима — так само, як і головні герої стрічки. Стрімінговий сервіс Netflix, який випустив фільм, попросив глядачів цього не робити задля безпеки.

Прем’єра фільму з акторкою Сандрою Баллок у головній ролі відбулася на Netflix 21 грудня. З того часу фільм набув популярності, зокрема, у Сполучених Штатах. Герої стрічки носять на очах спеціальні пов’язки, які допомагають їм залишатися живими і не піддаватися впливу загадкової істоти. Через це вони наосліп пересуваються, спілкуються та подорожують.

З кадрів фільму зробили меми, а шанувальники запустили флешмоб-челендж.

Люди намагалися станцювати наосліп.

Хтось спробував відбити м’яча, граючи у бейсбол.

У популярних телевізійних шоу ведучі повторювали досвід героїв фільму і намагалися робити щось кумедне із зав’язаними очима.

А дехто спробував провести добу наосліп і оприлюднив свій досвід на Youtube.

У Netflix відреагували на флешмоб та сказали, що гадки не мають, як він розпочався.

«Будь ласка, не зашкодьте собі, поки робите челендж «Пташиний короб» (BIRD BOX CHALLENGE). Ми не знаємо, як він почався, …але є лише одне бажання на 2019 — аби ви не опинилися в лікарні через ваші меми», — написали в Netflix.

Американський хорор «Пташиний короб» встановив рекорд на стрімінговій платформі Netflix за кількістю переглядів протягом тижня. За 7 днів її побачили 45 мільйонів людей, що складає майже третину підписників Netflix.