У США дієтична Coca-Cola вперше створила чотири нові смаки
Американська корпорація Coca—Cola провела ребрендинг дієтичної коли у США — відтепер газований напій має нові чотири смаки та нову банку.
Американська корпорація Coca-Cola провела ребрендинг дієтичної коли у США — відтепер газований напій має нові чотири смаки та нову банку.
Про це повідомляє прес-служба компанії.
Тепер напій продаватимуть у США в новому впакуванні — тонких більш високих банках по 360 мілілітрів, що матимуть новий дизайн.
Вперше напій отримає чотири нових смаки — манго, лайм, вишня та апельсин.
За даними Bloomberg, ребрендинг дієтичної коли відбувається на тлі падіння продажів цього напою на 4,3 відсотка тільки за 2017 рік. При цьому низькокалорійна кола продовжує входити в трійку найпопулярніших безалкогольних напоїв у Сполучених Штатах.
Раніше у Британії хотіли заборонити святкову вантажівку Coca-Cola через «епідемію ожиріння».
- Поділитися: