ENRU

У США виявили перший у світі випадок смерті від марихуани

Медики з американського штату Колорадо стверджують, що зафіксували перший у світі смертельний випадок, викликаний передозуванням марихуани.

Дослідження опубліковане в журналі Clinical Practice and Cases in Emergency Medicine, доповідає Newsweek.

Швидка доставила до лікарні 11-місячне немовля. При проведенні тестів з’ясувалося, що в нього розвинувся міокардит (ураження серцевого м’яза).

Після його смерті в крові й сечі виявили високий вміст основного психоактивного компонента марихуани. Виявилося, що його батьки часто вживали цей наркотик.

За словами авторів дослідження, про вплив канабісу на міокард було відомо і раніше, але жодне захворювання міокардитом через вживання марихуани раніше не закінчувався смертю.

Медики розглядають й інші причини смерті дитини, зокрема віруси та інфекції.

Нагадаємо, у Глухові почали будувати конопляний завод.

Підписуйтесь на наш канал у Telegram