У Twitter заборонять політичну рекламу

Засновник та глава Twitter Джек Дорсі оголосив, що на його платформі більше не буде політичної реклами. Глобальна заборона почне діяти з 22 листопада.

Про таке рішення Дорсі написав у Twitter.

«Ми вирішили припинити всю політичну рекламу в Twitter у всьому світі. Ми вважаємо, що охоплення політичного повідомлення слід заслужити, а не купувати», — наголосив він.

Це означає, що політики як і раніше зможуть писати свої твіти, але не зможуть займатися їх просуванням.

Дорсі пояснив мотивацію такого рішення тим, що люди повинні самі вирішувати, підписуватися на того чи іншого політика чи ні, робити ретвіт чи ні. А платне просування не передбачає такого вільного рішення. Він переконаний, що не варто, аби в такому рішенні були замішані гроші або механізми таргетингу.

Остаточні правила реклами Twitter оприлюднить до 15 листопада.

«Ми добре розуміємо, що ми є невеликою частиною значно більшої екосистеми політичної реклами. Дехто може стверджувати, що наші дії сьогодні можуть сприяти чинним особам при владі. Але ми були свідками того, що багато рухів у соцмережах досягають масових масштабів без будь-якої політичної реклами. Я вірю, що це лише зростатиме», — додав Дорсі.

«Крім того, нам потрібно більш далекоглядне регулювання політичної реклами (це дуже важко зробити). Вимоги до прозорості оголошень — це прогрес, але недостатньо. Інтернет надає абсолютно нові можливості, і регулятори повинні подбати про те, щоб забезпечити рівні умови», — підсумував він.