«Укравтодор» хоче добудувати Подільсько-Воскресенський міст у Києві. Місцева влада здивована пропозицією

Подільсько-Воскресенський міст у Києві
Подільсько-Воскресенський міст у КиєвіВікіпедія

«Укравтодор» звернувся до Київської міської державної адміністрації та мера столиці Віталія Кличка з пропозицією передати Подільсько—Воскресенський міст йому. Кажуть, що зможуть швидше його добудувати і ввести в експлуатацію.

Про це повідомила пресслужба «Укравтодору».

Там зазначили, що готові взяти на баланс увесь ансамбль переправи через Дніпро, включно з з’їздами та розв’язками, провести коригування проєкту, експертизу та розпочати роботи.

В «Укравтодорі» кажуть, що недостатня кількість мостових переходів через Дніпро у Києві є проблемою національного масштабу.

«Ми розуміємо, наскільки це складна інженерна конструкція з 2 ярусами та 11 штучними спорудами. Управління таким гігантським проєктом є для муніципалітету надмірно важким. Укравтодор, своєю чергою, має вже успішний досвід будівництва мостових ансамблів по всій країні», — йдеться у заяві.

Також зазначається, що Державне агентство фондується під державні гарантії, що забезпечить стабільне фінансування будівництва.

«Якщо для КМДА Подільсько-Воскресенський перехід є унікальним складним об’єктом, то для Укравтодору це стане одним із подібних мостів, котрі ремонтуються та будуються за Національною програмою відновлення мостів», — кажуть в «Укравтодорі».

Реакція Києва

Виконувач обов’язків першого заступника голови КМДА Валентин Мондриївський в етері телеканалу «Київ» припустив, що зацікавленість мостом викликана тим, що роботи уже тривають і є певний результат.

«Питання Великої Окружної, надзвичайно важливого державного об’єкта, ще не знято. Але чомусь цікавість викликають ті об’єкти, які у фазі активного будівництва», — зазначили в КМДА.

Мондриївський переконаний, що передача мосту з балансу на баланс тільки затягне процес його побудови, і закликав «Укравтодор» закінчити роботи на Дарницькому мосту.

Що це за міст?

Його будівництво планували почати ще в далекому 1993 році. Через брак фінансування фактично роботи розпочали у 2003 році, однак декілька разів зупиняли через той-таки брак коштів.

Раніше Київська міська держадміністрація обіцяла запустити автомобільне сполучення мостом наприкінці 2020 року. Тепер мер столиці Віталій Кличко переконує, що переправу відкриють до літа 2021 року.

Міст має з’єднати Поділ із лівобережними районами, зокрема Воскресенкою та Троєщиною. Проте лише в листопаді 2020 року стало відомо, що перша черга автомобільного руху цим мостом вийде на Русанівські сади.

Тобто на першому етапі мешканцям Вигурівщини-Троєщини необхідно буде переїхати через залізницю Броварським проспектом і зробити довгий об'їзд, щоби потрапити на Подільсько-Воскресенський міст.

Мостом також має проходити нова, четверта гілка метро — Подільсько-Вигурівська. Першою її ділянкою має стати станція «Подільська» (з пересадкою на станцію «Тараса Шевченка») — до станції «Райдужна», де пасажири зможуть пересідати на Троєщинський швидкісний трамвай і міську електричку. Збудувати її хочуть до 2025 року. Після цього гілку планують розширювати.