Український виробник лампових годинників зібрав на краудфандингу удесятеро більше коштів, ніж збирався
Український стартап NIXOD Lab зібрав на японському краудфандинговому майданчику CapmFire удесятеро більше коштів, ніж очікував. Водночас до завершення краудфандингової кампанії залишається ще 2 дні.
Про це повідомляє AIN.ua з посиланням на представників української компанії.
Загалом NIXOD Lab зібрав 48 тисяч доларів для виробництва трьох моделей лампових годинників. Їхня особливість полягає у тому, що вони використовують лампи ІН-16 та ІВ-9, які виготовили ще за часів СРСР.

«Це суміш рідкісних компонентів та сучасної електронної бази», — прокоментували дизайн годинників його творці.

Восени 2018 року NIXOD Lab зібрав 46 тисяч доларів на американському краудфандинговому майданчику Kickstarter. Близько половини всіх замовлень годинників компаній припало на Японію, тому український стартап вирішив провести додатковий збір коштів у цій країні.
Раніше повідомлялось, що Київ посів 34 місце у рейтингу розвитку стартапів.
Водночас Кабінет міністрів України запропонував виділяти кошти з державного бюджету на підтримку розвитку стартапів та підприємств, що впроваджують інновації.
- Поділитися: