«Укрпошта» презентувала оновлений бренд: змінено логотип та слогани

«Укрпошта» презентувала оновлений бренд. Держпідприємство змінило логотип, бренд—бук, слогани та стратегію розвитку.

«Укрпошта» презентувала оновлений бренд. Держпідприємство змінило логотип, бренд-бук, слогани та стратегію розвитку.

Про це повідомляє прес-служба «Укрпошти».

«Відтепер основним візуальним символом Укрпошти замість крилатого конверту поштовий ріжок, який, підкреслюючи символи поштової служби, трансформується у значок геолокації – пін. Візуальний символ – це компас, який вказує напрями відправлень у різні сторони світу», – йдеться у повідомленні.

Зауважується, що нову концепцією бренду розроблено рекламною агенцією «Saatchi&Saatchi» для компанії Укрпошта безкоштовно.

За словами генерального директора ПАТ «Укрпошта» Ігоря Смілянського, окрім слогану «Головна пошта країни» було розроблено спільно з партнерами ще один – «Здатні дивувати».

«Ми активно працюємо над вдосконаленням послуг, розробляємо і вводимо нові, змінюємо та перебудовуємо виробничі процеси, намагаємось повернути втрачені позиції на ринку. Такі зміни неможливо реалізувати повною мірою без змін у свідомості як наших працівників, так і клієнтів. Розробка нового корпоративного стилю і бренду є такою ж необхідністю для процесу трансформації компанії, як оновлення автопарку чи корпоратизація підприємства», – додав Смілянський.

Раніше повідомлялось, що з 1 квітня 2017 року «Укрпошта» вводить послугу експрес-доставки «Прискорена пошта», згідно з якою, доставка в більшість міст і населених пунктів України буде здійснюватися за один день.

Дивіться також студію Громадського із генеральним директором держпідприємства «Укрпошта» Ігорем Смілянським.

Підписуйтесь на наш канал в Telegram